Pepsi Max valaisi Aleksanterinkadun LED-toteutuksellaan

Pepsi Max uudisti brändi-ilmettään keväällä 2024 ja toteutti kattavan markkinointikampanjan tämän ajankohdan ympärillä. Pepsi Max toivoi ulkomainonnan osalta erottuvuutta ja huomioarvon maksimoimista, eikä tähän tavalliset tai perinteiset ratkaisut olleet vaihtoehtona! Lopputuloksena Pepsi Max päätyi hyödyntämään lokaationa yhtä vilkkainta kauppakatua Helsingissä ja sen tarjoamaa kattavaa tavoittavuutta – ja tuotteena räätälöimme kauppakeskus Kluuvin lakanapaikkaa myös LED-lisin.

“Jättilakana oli todella hieno ja varsinkin pimeällä LED-valot näkyivät todella upeasti. Pepsi Max -lakana huomattiin ja sen tuomat somepostaukset tarjosivat vielä mukavasti lisänäkyvyyttä.

Yhteistyö Oceanin kanssa sujui oikein hyvin: kaikki saatiin ajoissa tehtyä ja valoja vielä paranneltiinkin. ”

Kati Lähdeaho — Senior Specialist — OMD Finland Oy

Kukkakauppias Urban Green mainosti tuotteitaan näyttävästi Kauppakeskus Redin digipinnoilla. 💐

”Mainonta Ocean Outdoorin kautta oli kokonaisuudessaan erittäin positiivinen kokemus. Heiltä saatu palvelu oli asiakaslähtöistä ja ystävällistä. Olemme olleet tosi tyytyväisiä sekä mainoksiin että näiden näkyvyyteen.”

Kitta Ahlroos — Founder and CEO — Urban Green Helsinki Oy

Froneri hyödynsi Oceanin monipuolisia digitaalisia pintoja ympäri Suomen, ja tavoitti näin potentiaaliset asiakkaat tehokkaasti. 🍨✨

Brändit etsivät jatkuvasti uusia tapoja vangita yleisön huomio ja lisätä sitoutumista. Tällä digitaalisella aikakaudella perinteisten TV-mainosten ja Digital Out-of-Home (DOOH) -mainonnan yhdistelmä tarjoaa varteenotettavan vaihtoehdon, joka voi maksimoida mainoksen vaikutuksen ja tuottaa poikkeuksellisia tuloksia. 📈

Froneri hyödynsi Oceanin monipuolisia digitaalisia pintoja ympäri Suomen, ja tavoitti näin potentiaaliset asiakkaat tehokkaasti. 🍨✨

“Aloitimme yhteistyön Ocean Outdoorin kanssa viime vuonna kampanjoissa, joissa halusimme näkyvyyttä päivittäistavarakauppojen läheisyyteen. Kauppakeskusverkostolla olemme saaneet entistä laajemman peiton valtakunnallisesti ja kauppakeskusten digiscreeneillä on myös todettu olevan hyvät huomioarvot. Kokonaisuus on tukenut hyvin TV-mainontaa.
Yhteistyö on ollut joustavaa ja näkyvyyden räätälöinti on onnistunut tarpeiden mukaan hyvin.”

Minna Brunberg — Markkinointijohtaja — Froneri Finland

Mestis-voittoon noussut Kiekko-Espoo rikkoi yleisöennätyksen finaaleissa näyttävän digimainoskampanjan tukemana. 🏒

”Mainonta Ocean Outdoorin kautta oli kokonaisuudessaan erittäin positiivinen kokemus.

Halusimme tukea digitaalista mainontaamme pudotuspelien aikana ja herättää Kiekko-Espoo brändin eloon laajemman yleisön sekä satunnaisostajien keskuudessa ja tässä onnistuimme mielestämme loistavasti! Finaaleissa rikottu Mestiksen yleisöennätys tukee tätä hypoteesia.

Palvelu oli koko kampanjan ajan joustavaa sekä henkilökohtaista ja lyhyen varoajan tarpeet toteutettiin myös mutkattomasti! Kiekko-Espoo suosittelee❤”

Aku Kallonen — CEO — Kiekko-Espoo

Foodora tavoitti kohderyhmänsä tehokkaasti Kokkolan Chydenian mainospinnoissa.

“Haimme digitaaliseen ulkomainonnan yritystä, jonka kanssa voimme saada kohderyhmälle suunnattua sisältöä kustannustehokkaasti Chydenian digiscreeneille. Oceanin kanssa onnistuimme tässä hyvin ja kampanja oli meille kokonaisuudessaan toimiva.“

Eve Korhonen — Campaign coordinator — Foodora / Delivery Hero Oy

Porvoon kaupunki toi kulttuuripalveluiden tarjonnan esille Kauppakeskus Lundissa

Porvoon kaupunki nosti kulttuuripalveluitaan esille Kauppakeskus Lundissa hyödyntäen Oceanin digitaalisia mainosratkaisuja.

”Porvoon Kaupungin kulttuuripalveluiden tapahtumat markkinoidaan Taidetehtaan brändin kautta, jonka kautta brändiä kasvatetaan paikallisesti.

Koimme että Kauppakeskus Lundin näytöt toimivat tässä yhteydessä mainiosti.

Ocean Outdoorilta saatu palvelu oli asiakaslähtöistä, sujuvaa ja ystävällistä. Kaksikielisyydestä iso plussa.

Olemme olleet tosi tyytyväisiä sekä näyttöihin että mainosten näkyvyyteen. Näyttöjen sijainnit ovat Lundissa täydelliset, niitä ei voi olla huomaamatta ja ovat hyvällä korkeudella. Näytön laatu on myös tosi hyvä, tämä ei ole itsestäänselvyys.”

Thomas Weissman — Kulttuurituottaja — Porvoon kaupungin kulttuuripalvelut

Kiinteistönvälittäjä Eero Vuorilehto LKV Oy mainostaa jo kolmatta vuotta Kauppakeskus Redin monipuolisilla digipinnoilla!

“Yhteistyö Ocean Outdoorin kanssa on toiminut erinomaisesti alusta alkaen ja mainos on näkynyt hienosti Kauppakeskus Redin screeneillä.

Koen, että digiscreen-mainonnalla voidaan saavuttaa laaja alueellinen näkyvyys kustannustehokkaasti.

Kampanjat ovat onnistuneet hyvin ja siitä osoituksena olemme jatkaneet yhteistyötä Oceanin kanssa jo kolmatta vuotta.”

Eero Vuorilehto — Kiinteistönvälittäjä, LKV, Yrittäjä, Rakennuttaja-asiamies RAKI™ — Nord LKV — Eero Vuorilehto LKV Oy

Ole.Fit Niiittykumpu tavoittaa uusia asiakkaita tehokkaasti Oceanin digitaalisilla mainosratkaisuilla Kauppakeskus Niityssä.

“Avasimme kuntokeskuksen reilu kaksi vuotta sitten Niittykumpuun, joka kehittyy jatkuvasti. Uusi ihmisiä muuttaa koko ajan alueelle uusiin asuntoihin, joita ollaan jatkuvasti rakennettu kahden vuoden aikana.

Kauppakeskus Niitty on keskeinen sijainti ja iloitsemme mahdollisuudesta markkinoida kuntokeskustamme Ocean Outdoorin kautta kauppakeskuksen kuudessa eri näytössä. Tämä antaa meille loistavaa näkyvyyttä ja auttaa tavoittamaan uusia asiakkaita!”

Niko Ijäs — Yrittäjä Ole.Fit — Niiittykumpu

Teatteri Toivon diginäyttömainokset Kauppakeskus Arabiassa aktivoivat lipunmyyntiä alueen asukkaiden parissa. 

Helsingin Hermannissa sijaitseva Teatteri Toivo on piristänyt lipunmyyntiään alueen asukkaille Kauppakeskus Arabiassa järjestetyillä pop-up lipunmyyntipisteillä, joita diginäyttömainokset ovat tukeneet mainiosti.

“Kulttuurialalla yleisön aktivoiminen on ollut viime vuodet erittäin haasteellista, mutta diginäyttömainosten avulla olemme nähneet selkeää edistymistä sekä teatterin tunnettuuden, sekä lipunmyynnin lisääntymisenä. Olemme pieni itsenäinen teatteri, joten meidän on valittava huolella markkinointikanavamme.

Lähiostoskeskuksen Oceanin diginäytöillä pyörivät mainokset tavoittavat näyttävästi ja tyylikkäästi juuri oikean kohdeyleisön.”

Juuso Liukkonen — Vastaava tuottaja — Teatteri Toivo

Tivoli Sariola mainosti Helsingin Messukeskuksessa 26.12.2022 – 8.1.2023 välisenä aikana järjestettyä TsigaBoom! - tapahtumaa Oceanin PK-seudun digipinnoissa.

TsigaBoom! on tapahtuma, joka yhdistää sirkuksen taikapölyn ja tivolin ihmeet tavalla, jollaista ei ole Suomessa aiemmin nähty. 🎪

“Ocean Outdoor auttoi Tivoli Sariolaa ammattitaidolla ja kokemuksella markkinoimaan uutta tapahtumaa. He ymmärsivät mitä tarvitsemme ja ammattilaisina ehdottivat myös asioita, joita itse emme edes tajunneet pyytää. Kampanjan aikana saimme palvelua henkilökohtaisesti, nopeasti ja todella kiitettävästi. Suosittelemme lämpimästi käyttämään heidän palveluitaan.”

Tinna Kontinen  — Viestintäpäällikkö, Tivoli Sariola Oy

Merrell hyödynsi Oceanin monipuolisia digitaalisia pintoja ympäri Suomen ja tavoitti näin potentiaaliset asiakkaat tehokkaasti kauppakeskuksen ihmisvirrassa.

Kotimaan markkinoilla vakiintuneena yrityksenä Merrell pystyi asiakastietonsa avulla räätälöimään kampanjansa valituille kohderyhmille.

”Merrellin talvikampanjalla, jossa tavoitteena oli kertoa yrityksen talvisiin olosuhteisiin soveltuvista vaelluskengistä, yritys halusi tavoittaa laajan kohderyhmän, joka on kiinnostunut terveydestä, treenaamisesta ja aktiivisista elämäntavoista. Kampanjassa oli tärkeää tavoittaa yleisö mahdollisimman laajasti, mutta samalla halusimme saada yleisön ymmärtämään mainonnan viestin ne nähdessään. Valitsemalla näyttöjä kauppakeskuksissa ympäri Suomea olimme näkyvissä lähellä asiakkaan ostohetkeä ja saimme Merrellin viestin tehokkaasti perille.”

Amanda Werner  — Media-asiantuntija, Scream Göteborg

 

Asiakkaamme Season Golf hyödyntää Oceanin digitaalisia mainosratkaisuja monipuolisesti PK-seudulla

Ocean Outdoorin tarjoamat digitaaliset screenit tavoittavat erinomaisesti potentiaaliset uudet asiakkaat Season Golf:n markkina-alueella ja lisäävät näin ollen tietoisuutta yrityksen uudesta huippumodernista golfhallista Espoon Finnoossa.

Season Golf tarjoaa yrityksenä asiakkailleen monipuolisen palveluvalikoiman, sisältäen sisä- ja ulkoharjoittelua, kuntosalipalveluita, kokoustiloja sekä kahvilapalveluita jne.

Season Golf:ssa on mahdollista järjestää monenlaisia yritystapahtumia, hankkia vaikkapa räätälöityä golfopetusta yksityisesti tai ryhmille, ja lisäksi valikoimassa on kattava verkkokauppa.

”Uuden hallin avajaisissa saimme paljon palautetta, ettei alueella asuvat edes tienneet, että ihan naapurissa voi harjoitella golfia. Olimme markkinoineet avajaisia digimarkkinoinnin ja golf aiheisien printtimedioiden avulla, mutta koimme silti, että haluamme tätäkin enemmän nostattaa tietoisuutta meistä ja etenkin uusille asiakkaille markkina-alueellamme. Golfin harrastajamäärät olivat muutenkin kasvussa ja hallimme palvelee niin golfin aloittelijoita kuin ammattilaisia.

Ocean Outdoorin digitaaliset ulkomainontanäytöt olivat loistava ratkaisu meille. Heidän näytöt kattoivat pitkälti kaikki parhaimmat kohteet markkina-alueellamme, heidän kanssa oli helppoa suunnitella meille toimiva kampanja kokonaisuus ja toteutuneet toistot ylittivät reippaasti odotukset. Hallilla olikin ilo nähdä uusia naamoja ja kuulla, kun uudet asiakkaat kyselivät miten meillä homma toimii. Jatkamme markkinointia Ocean Outdoorin kanssa jatkossakin.”

Lasse Kempe  — Markkinointi- ja projektivastaava, Oy Season Golf Ab

Helsingin suurin S-Market avattiin kauppakeskus Redissä näyttävillä mainosratkaisuilla

Kalasataman asukkaiden pitkäaikainen toive toteutui syyskuussa, kun Helsingin tähän mennessä suurin S-Market avattiin kauppakeskus Redin moderneihin tiloihin.

Uuden S-Marketin avajaiset onnistuivat erinomaisesti lisäten kauppakeskuksen kävijämäärää +43% kyseisellä viikolla.

“S-market Redin avajaismarkkinoinnissa ulkomainonnan rooli oli merkittävä. Lähdimme suunnittelemaan kokonaisuutta, joka piti sisällään kaikki lähialueelta löytyvät pinnat. Näin saimme rakennettua kustannustehokkaasti nettotavoittavuutta ja toistoa. Tässä avajaiskampanjassa halusimme myös varmistaa että uusi S-market saa tarpeeksi näkyvyyttä myös kauppakeskus Redin sisällä.”

Maiju Kekki — Activation Manager, Dentsu

Osta mainostilaa tai kysy lisää