Helsingin suurin S-market avattiin kauppakeskus Redissä näyttävillä mainosratkaisuilla. ✨
Kalasataman asukkaiden pitkäaikainen toive toteutui syyskuussa, kun Helsingin tähän mennessä suurin S-market avattiin kauppakeskus Redin moderneihin tiloihin.
Oceanin mainosratkaisut olivat avauksessa monipuolisesti mukana, sillä kauppakeskuksessa hyödynnettiin digipintojen lisäksi laajasti myös muita näkyvyysratkaisuja. Avajaisia ennen toteutimme laajan digikampanjan jossa korostimme S-marketin tuloa Redin runsaslukuisilla screeneillä. Avajaispäivästä eteenpäin mukana oli myös laaja näkyvyys teippausten, ilmapallojen sekä opasteiden muodossa.
Uuden S-marketin avajaiset onnistuivat erinomaisesti lisäten kauppakeskuksen kävijämäärää +43% kyseisellä viikolla.
“S-market Redin avajaiset olivat erittäin onnistuneet – asiakasmäärät ylittivät odotukset. Asiakkailta tuli positiivista palautetta etenkin ennakkonäkyvyydestä sekä kauppakeskuksen opasteteippauksista.”
Auli Pietilä
Marketing Project Manager
SOK
Ocean Outdoorin valikoimasta löytyy monipuolisia mediaratkaisuja diginäytöistä promootioihin, joita pystytään hyödyntämään eri kauppakeskuksissa luovasti moneen asiakastarpeeseen.
“S-market Redin avajaismarkkinoinnissa ulkomainonnan rooli oli merkittävä. Lähdimme suunnittelemaan kokonaisuutta, joka piti sisällään kaikki lähialueelta löytyvät pinnat. Näin saimme rakennettua kustannustehokkaasti nettotavoittavuutta ja toistoa. Tässä avajaiskampanjassa halusimme myös varmistaa että uusi S-market saa tarpeeksi näkyvyyttä myös kauppakeskus Redin sisällä.”
Maiju Kekki
Activation Manager
Dentsu Finland