Ocean Outdoor Nordics on luonut kokonaan uuden verkoston, jossa Pohjoismaiden kaikki digitaaliset näytöt kauppakeskusympäristössä yhdistyvät yhdeksi tuotteeksi.

Ajankohtaista
June 26, 2023

Tuote on nimeltään The Fusion Nordics, ja tämä sisältää yhteensä 1 722 näyttöä yhteensä 224 kauppakeskuksessa, jossa isot ja pienet näyttöpinnat luovat Pohjoismaiden vaikuttavimman kokonaisuuden. 🤩

Kauppakeskukset ovat kiinnostava ja ainutlaatuinen ympäristö mainostajalle.

Nordic Mall -indeksin* (NMI)- tutkimuksen tulokset alleviivaavat tämän:

⭐ Kauppakeskuksissa vieraillaan keskimäärin 90 minuuttia käyntiä kohden,

⭐80 % vierailijoista näkee DOOH-mainoksen ja 44 % näkee saman mainoksen useita kertoja.

⭐41% vierailijoista suhtautuu digitaaliseen ulkomainontaan positiivisesti kauppakeskuksissa

* Nordic Mall Index on pohjoismainen tutkimus ostokäyttäytymisestä ja DOOH:sta kauppakeskusympäristössä. Tutkimus perustuu 2 500 haastatteluun Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Suomessa.

#Ocean #Outdoor #Finland #doohadvertising #TheArtofOutdoor